Thursday 14 May 2009

Yesterday's Traffic






Haritu aku ada pasang traffic kat dlm blog ini konon2 macam 'espionage' gila lah sebab boleh tau org dari mana yang view blog aku.


Tapi in case blog aku yang takda orang tau sangat ni, macam tak payah pasang pon tak apa sebab bukan boleh buat apa sangat pon. tak nampak apa-apa.

Ada sehari tu aku cek2 kat traffic ada
5 view je sehari.
4 dari henset Nokia aku yang akan kluar macam ni: Oslo, Norway,
satu lagi dari Burkina Faso. Mungkin ini dari pengoogle sesat pasal Olimpik mungkin? ahahaha

So, '
yesterday' aku dah remove traffic itu dan mula menulis blog ini dengan senang hati sambil berangan ramai sebenarnya yang tengah baca, haha

eh, yelah, sapa tak suka populariti, cuma ada gut berani mencapub atau tidak itu yg bezanya. Kalau pemalu macam aku ni, kirim salam je lah. kah kah.

So, untuk selingan, sebab mungkin kau orang dah lama sakit telinga dengar suara aku yang sumbang,
marilah sama-sama kita mendengar nyanyian daripada bakat baru bintang kecil RTM di bawah ini. Beliau menyorok di belakang kamera, yang ada hanyalah suara!
(Aku dan waruk hanya penyanyi latar dan music background)




Yesterday's cover by the beatles
(sebab tu sebok tulis yesterday dr tadi, tak faham2 lagi ke?)






p/s:eh2, sedap jugak suara anak penyanyi ni kan??

8 comments:

~nEmo~ said...

hahahahh
saat yg saya tulis ni, at least ada 2 org tgh baca blog anda.hehehe.

macam menarik je blog "merepek" nih..xpela, saya akan jadikan blog lawatan di masa lapang~ haha

p/s:suara penyanyi tu, bole la..[konfem buat album xde cetak rompak.hahah]->hehe, jgn marah ye tuan rumah

bujang sudin said...

helo ikan nemo!

macam menarik? owh thanx! tapi kurang gambar lah. hehe

p/s: tak kenal ko lah, tapi since alam maya kan, biasala tu

~nEmo~ said...

hahahah
mmg x kenal pon. ni ha, yati nak tunjukkan url blog ni..

xpe, kurang gambar pon.janji entry best.hehe

p/s: ni masa tgh lapang gila.dan bosan hahahah

kilah said...

ouh,mamat pemalu cm ko juga suka populariti?haha..tk sangka..

stop saying ko nye blog tk de org bc..
mungkin satu hari blog ko,a blast mcm sarah..
anak didik kan..well..well..haha

bujang sudin said...

alah, populariti tu, aku poyo je, tak jumpa ayat yang bes lah

haha mungkin a blast?
perli eh?(judgemental gila)
aku pon jadi judgemental sejak jadi anak didik ko, haha

ok jgn marah sebab ko pon tahu aku suka bergurau. haha

Amermeftah said...

anak penyanyi?

Muhammad Warouq bin Qamar said...

suara bakemal mmg sesuai dgn ni. sdp2!

aku nak pomot blog ko dimerata tempat la yep..asek2 blog ilmiah je..boring,dol..skali skala kene baca blog2 cam ni

bujang sudin said...

heh waruk aku tak suka populariti lah jangan lah begitu hahaha

neway aku dah jumpe dah ape term yg ko cakap ko lupe ape aku cakap haritu

term tu ialah: blog yang tak berapa nak mesir sangat lah. kan kan?