Friday 29 May 2009

Pernah tak?




Pernah tak satu saat kau rasa kau dikecewakan?
macam you kinda feel like you've spent your whole life waiting, and sadly in the end there's no one coming?

Saat itu kau mula rasa segala-galanya sia-sia, memori indah masa lalu menjadi tak berguna dan masa tu lah kau akan mula nak bising-bising pasal karma, macam lah kau faham sangat yang karma itu apa benda.




Pernah tak haa?




Perasaan semacam inilah yang aku rasa bila aku tunggu dari petang membawak ke malam, rupa-rupanya malam itu takda turn orang masak, dan bila mahu modify megi secara manual, rupanya bawang dah habis.
Masalah hari dah gelap habis tu nak beli bawang kat mana?

Jadi kau tengok orang lain kenyang dan bahagia dan saat itu kau mula rasa detached, jilted dan sepanjang malam semua benda akan jadi macam tak kena.

Tapi sepanjang malam itu aku takkan dapat melupakan megi jenan yang semalam.Rupanya nak move on bukan senang, walaupun hanya megi. hahahaa


Sepinggan lengkap megi jenan yang merangkumi protein dan beberapa antioxidant yang lain(telur), Carbohydrate(mi maggi), HDL(minyak) dan beberapa jenis fibre(cili dan bawang?)




p/s:Ok, sila cakap camni kat aku:ololololo ciannya~ kalau nak kena hempuk, sebab tak faham-faham lagi ke aku benci orang mengada?

6 comments:

Amermeftah said...

Pale hotak ko, ksitksn megi ngan anti-oxidant, kau bengang ngan sape tak masak ni?

Aku bengang ngan org-org yg byk bunyik time makan

bujang sudin said...

tu aku cakap telur la, hahaha

takdelah aku tak bengang pon. ko tau lah aku kan suka mengekspresi diri macam emo dalam blog padehal dlm cool as ice je sebnanya

erk

Amermeftah said...

talur ade kaitan ngan antioxidant ke?

sudahlah lu, padahal sebaliknye

kah kah kah

bujang sudin said...

ada. Telur jugak mengandungi Vitamin A dan Selenium.

Amermeftah said...

Oh ye, bitamin A pon anti-oxidant jugak, sebab aku kalo sebut anti-oxidant asek terbayang ulam-ulam pucuk je

MarsMaseira said...

Pernah ",