Friday 8 May 2009

Lelaki normal yang tidak ada particular memory in detail dan tidak biasa layan benda-benda remeh






Dulu aku ingatkan aku betul-betul sayang kat mak aku.
Tapi lately aku fikir, eh apsal aku tak pernah ingat pon besday mak aku pon dan macam tak pernah wish langsung?

Tapi macam aku tak pernah heran pon sebab mak aku tak pernah nak gaduh pun pasal benda ni, apetah lagi nak merajuk, sebab macam banyak lagi benda lain yang lagi nak tumpu dari benda-benda remeh macam ni kot, selain dia memang iron lady

Tapi aku macam ingat lah brapa birth date dia sebab macam ingat-ingat ic dia, tapi tu pon ingat-ingat lupa gak. Is it 621121? owh so mebi 21 haribulan November 1962 la tu, haha

Teruk gila kan sebab tak pernah nak amek tau pon, tapi mungkin itu biasa lah sebab aku hanyalah lelaki typical yang tak heran pon nak ingat benda-benda remeh dan takda particular memory in detail. *cough* haha

So oleh kerana aku rasa bersalah, aku mahu nyanyi lagu Radja-Aku Ada Kerna Kau Ada, untuk mak aku ni.
Aku pemalu sebenarnya, tambah-tambah lg kalau di depan kamera, tapi since die takkan tengok pon blog ni, ok la kot


Ada orang bila ulas isu muzik ini cakap, ada doa yang "Allahumma inni A'uzubika min 'ilmi la yanfa'". (Ya Allah peliharalah kami dari ilmu yang tidak bermanfaat),
mungkin nak tafsir belajar main instrument ni macam sia-sia gila kot dalam hidup ni.
aih takpalah nak wat camna dah aku appreciate seni muzik plus ah tak kire lah nak nyanyi untuk mak aku pon sebab nak nyanyi untuk siapa lagi pon

Oklah, selamat pura-pura dengar tapi mute kan speaker, sebab memang sumbang nak mati pon sebenarnya, haha

Sebelum tu, jap nak kasi Warning:

1)Don't mind the sinematografi sebab memang buruk plus sebab dia memang zuhud pon.
2)Pakai towel pon ok kot sebab on the way nak pegi toilet, haha gila
3)Maafkan skill main aku yang masih rendah dan memang noob gila, yelah baru seminggu lebey beli, kene slow2lah tak gitu?haha
4)Kalau aku tergelincir, jgn terperanjat sebab dia memang hobi pon.


No comments: