Tuesday 21 April 2009

blogger dan way of life



Bila aku perhatikan entri aku yang lepas-lepas, aku terperasan gaya penulisan yang agak bitchy/bitching? dan suka complaint dan bunyi-bunyi macam tak puas hati


Bila aku pakai pink dan salmon macam dalam discoid rash of SLE (Systemic Lupus Erythematosus), orang ada high level of suspicous yang aku jenis-jenis lembut sebenarnya
Bila orang observe yg aku memang suka duduk kat dapur, memang dari kecik lagi macam tu sebenarnya, itu menguatkan lagi suspicion orang lain.

takkan lah aku mahu isu lembut itu jadik diagnostic pulak dengan gaya penulisan yg bitchy

So, aku rasa patutlah aku menukar gaya penulisan dgn gaya yg lebih ceria

Ada sesetengah orang yg menganggap blog ini mcm life dia. Mungkin mcm reflect whole life dia. Mungkin kalau blog full of colour, maka life meningful. macam tu kot.
Oklah. aku nak try jugak lah. doakan aku berjaya dpt ilham utk lebih happy go lucky dalam blog. haha


p/s: tetap tak lupakan islam as a way of life yg syumul kalau nak tenang. memang cliche, tapi betul~

2 comments:

roslini ashari said...

'Mungkin kalau blog full of colour, maka life meningful. macam tu kot.'

Do not quite believe it. Mungkin boleh memahami bloggers through the way they view things and their writings kot. Yang suka menghias blog jadi colourful ni for me either dia ni pompuan atau dia jenis yang banyak masa untuk menghias blog dia. hehehehehe

just dropping by. (n_n)v

bujang sudin said...

eh, sy tak cakap pasal colour at the layout la. tu to me takde efek langsung. tp what actually I was trying to say, mcm kisah hidup yg digambarkan dalam blog tu penuh dengan 'warna warni', joy la maksud die, maka life meaningful

p/s:ade je mase nak hias, tapi malas la. haha
thanx neway