Saturday 21 March 2009

Apa posting aku skarang??

Entah kenapa, dah jadik lumrah utk kalau jadi kenalan budak medik. n bila mereka berkontek sesama medik di internet. antara soalan yg akan eksaitet utk ditanya ialah.
Hey, skarang ni kau tgh posting apa???
(tak sempat aku jawab lg,) Aku skang tengah posting ni.. bes la jugak. bla bla bla. tapi stress sket. bla bla bla.. tapi seronok.. bla bla bla.. aku suke la, mencabar tau! bla bla bla

Baguslah, itu tanda kau komited dengan apa yg kau blaja

OK, aku pon dah pikir apa jawapan aku nak bg kalau orang tanya.
hey skarang kau posting apa??

Owhh..
Aku tgh O & G (Obstetrics n Gynaecology kpd yg tak tau)
mencabar gila. Mana tak nya. takde satu hari pon aku lalui dgn aku baca buku dan takda perkataan 'V*g*n* ' dalam setiap mukasurat.
Dan tak sah history taking kalau aku tak tanya camna perihal manusia bila berlaga lubang k**c**g dan cuba sebaik mungkin utk tidak membuat muka pervert, so patient akan open up to you.
Dan mungkin ia akan lebih mencabar selepas 2 tahun lagi bila mana aku dah stat kerja dan posting dlm department ni. dan masa tu aku hari-hari menghadap realistik v*g*n* yg bukan hanya huruf v.a.g.i.n.a. tp ia v*g*n* yg entah sapa-sapa yg punya.Ohh
(kalau aku gunakan term v.u.l.v.a barangkali lebih tepat)

aku tak tau apa point aku censored perkataan tu kalau kau orang sume faham.tp 2 saat kemudian aku terfikir bagus jugak aku censored kan, takdela nanti kalau org google v*g*n*(hello, penat tau type camni), diorang akan jumpe entri aku ni.. sebab dah 3 kali aku taip perkataan tu, dan tak pasal2 aku akan dicop pervert sebab entri bukan banyak pon, tp baru entri yg no-2 dah cite mende2 camni. tak pasal2 nt akan ada anon yg pegi komen kat blog aku ni macam ni : Get a life la u suckk!!



neway, tau tak dalam banyak-banyak seni ada satu seni yang best yang selalu aku amalkan?

itulah seni mendiamkan diri supaya tidak nampak bodoh.

George W Bush tak applikasikan seni ini, kalau kat malaysia, Ali Rustam pon sama

aku terlupa aku yang baru masuk posting ini masih sampah OnG dan mungkin akan perlukan buku complete idiot guide on how to take this posting

(terlupa untuk mendiamkan diri dalam isu OnG ini. haha)





p/s 1:aku seram dgn O n G..lecturer pernah kata kalau kau stadi 100%, mungkin kau hanya dpt 50%. Mungkin itu motivasi je nak kasi budak2 lagi rajin. kot.

p/s 2: aku tak makan kat-kata motivasi

4 comments:

Amermeftah said...

Macamana kalau kau tak pegi round sebyk 75%?

maskedfacies said...

contoh 1-W: hye. bz ke? posting ape skrg? hehehehehhe.

p/s- aku: arghhhhhhhhhhh!!!!!!!!

bujang sudin said...

eckmar- mungkin aku perlu buat entri khas utk golongan2 macam ni
ah kenapa kau tak dzobbat je?he he

mukatopeng-eh tu bukan nama sebenar kan?hehe
sabarr..itu kan separuh dr iman..

Amermeftah said...

aaahhh look who left a comment